LA SETMANA BIO A L’ESCOLA LA CLOSA

Dilluns vam començar la Setmana Bio a l’Escola repartint a tot el nostre alumnat el material que ens havien fet arribar per participar de la iniciativa.

A partir d’aquest material vam treballar amb els nostres infants conceptes com agricultura i ramaderia ecològica, productes de quilometre zero i de temporada. Vam reflexionar també sobre com podem influir en el medi ambient a partir de la nostra compra.

Mentrestant fins dimecres els infants van anar portant hortalisses dels seus horts: cols, garrotes, carabasses, cebes, trunfes, api, bledes, porros…no hi faltava de res ni amb qualitat ni amb quantitat. Moltes gràcies famílies!

Amb tot això les cuineres de l’Escola Llar van elaborar un brou ecològic, de proximitat i vegà boníssim!!! Gràcies també al personal de l’Escola Llar!

Finalment el dijous a l’hora del pati vam poder pendre aquest brou tant calentó que va entrar molt bé amb el dia fred i plujós que ens va fer. A els infants els hi va encantar i demanven repetir fins i tot quan ja no en quedava més. Mireu com van gaudir:

P3 P4 P5
1r 2n 3r
4t

Per finalitzar la setmana avui divendres l’alumnat de 5è ha gaudit del taller que ens han ofert des de la https://setmanabio.cat/setmana-bio/. Amb diversos jocs han estat més conscients del que és l’agricultura i la ramaderia ecològica, un sector molt present al nostre territori.