LA NOSTRA ESCOLA. JORNADES PER L’EXCEL.LÈNCIA 2021.

Aprofitant que les Jornades per l’Excel·lència d’enguany parlen sobre educació hem volgut reflexionar amb tot l’alumnat de cicle inicial sobre la nostra escola.

Tots els infants han fet un dibuix sobre allò que més els agrada de l’escola i ens hem adonat que podem classificar les preferències en tres apartats: la infrastructura, l’equip humà i la metodologia. Hem vist també que cada apartat és important i no tindria sentit sense els altres. Perquè l’escola és una suma de moltes coses i persones, tot seguit ho podeu veure: