L’ hort en pandèmia

2ª Jornada d’intercanvi d’experiències STEAM per al professorat

“Una nova mirada és imprescindible per a que es produeixi el canvi i caminem oberts de cara al que esdevingui el futur per als nostres infants i joves.”

La Jornada es va dur a terme el 29 de juny de 2021 en format virtual i la nostra coordinadora de l’hort escolar de la Closa, la Mireia Segalàs va compartir aquesta experiència col.laborativa posant-la en valor en un any escolar tan especial com ha estat aquest.

Us recomanem una escolta reflexiva., alhora que us volem desitjar UN BON ESTIU!. Ens retrobem al setembre amb energies renovades .

Així ens agrada treballar i educar al nostre alumnat!

Si voleu veure mes fotos del procès https://agora.xtec.cat/escolalaclosa/general/lhort-de-la-closa/