L’ HEREU RIERA

El dijous gras vam celebrar l’ Hereu Riera a l’escola. Van obrir la festa  els nens i nenes de 6è, amb els balls següents: el ball Pla, el ball de Bastons i el corrido . Ho van fer molt bé!.

Després, tots els alumnes de l’escola van ballar conjuntament l’Hereu Riera. Primer,  al pati de l’escola i després per diferents punts del poble. Va ser un èxit total!!!    Moltes gràcies a les famílies i a tothom que ens va acompanyar en el recorregut.

A la tarda ho vam celebrar amb una  xocolatada que ens van  preparar les cuineres de l’escola llar. Estava boníssima!

Moltes  gràcies!

Cliqueu aquesta imatge per veure l’àlbum de fotos!