L’ ESPERANCETA , persona molt grata !! #esperanceta

L’ últim dia del primer trimestre hem tingut una visita molt grata a les aules. L’ Esperanceta de casa Gasia ens ha vingut a avisar que allà a la quadra de

l’ Ecomuseu , la TRONCA semblava llesta per començar a cagar.

També ens ha explicat què és un Ecomuseu i què el diferencia d’ un museu.

Ella ens ha fet bones recomanacions per estimar-nos més i gestionar cada cop millor totes les emocions.

Ens ha compartit el secrets de dos punts : el de la imaginació i el de la força.

Ah!  i també ens ha ofert algun consell i/o recomanació per fer cagar bé la tronca.

Moltes gràcies Esperanceta!!

Ens has fet riure molt als nens i a les nenes de l’ escola i també als i a les mestres. Ha estat un preciós regal i per tot això… Esperanceta, a l’ escola La Closa,       t’ estimem molt i et nomenen:

PERSONA MOLT GRATA !!!

Si voleu veure-ho en vídeo…ens ho feu saber i ho compartirem.