INFORMACIÓ IMPORTANT – ABSÈNCIES ALUMNAT

Benvolgudes famílies.

Amb l’objectiu d’un millor funcionament del centre, així com d’una millor coordinació amb els serveis de menjador i transport, recordar quin és el protocol a utilitzar en cas d’absències al centre per part de l’alumnat.

ABSÈNCIES DE L’ALUMNAT AL CENTRE

a) Absències previstes (visites mèdiques programades, vacances en dies lectius,…)

La família haurà de comunicar per escrit amb el model del centre (no per l’agenda, ni trucada telefònica) el dia/es que l’alumne/a s’absentarà i el motiu. Aquest comunicat s’entregarà al tutor/a. (model de comunicat d’absència).

En el cas d’absència prevista dins l’horari lectiu (recollida de l’alumne/a a l’escola), s’haurà d’entregar prèviament al tutor/a el model de sortida en horari lectiu. En el cas de no haver-ho fet, s’haurà de complimentar prèviament a secretaria. Recordar que cap alumne/a pot marxar dins l’horari lectiu sol/a.

A més, per al servei de transport la família haurà de comunicar-ho per escrit al transportista amb el model “Comunicat de transport” . Per al servei de menjador, en cas de ser-ne usuari la família ho comunicarà prèviament per telèfon a l’Escola Llar abans de les 10 h. (telf. 973 626 032)

b) Absències no previstes.

Quan un alumne/a no pugui venir a l’escola per malaltia o altres imprevists, la família ho comunicarà de forma telefònica a l’escola a partir de les 8:30 h. Igualment haurà d’avisar al transport i el menjador escolar en cas de ser-ne usuari-a.

Podeu trobar els models de comunicacions a utilitzar a aquest enllaç http://agora.xtec.cat/escolalaclosa/lescola/circulars/