FEM UN CURT!

Aquest any , amb la col.laboració de Curt-Àneu, el guiatge de la Irene de Desoris, la complicitat dels/de les mestres i treball de tot l’ alumnat de la Closa hem iniciat la producció d’ un curt.

‘Fem un curt’ és una formació pràctica, que va començar al  novembre amb l’ alumnat més gran de l’ escola i anirà implicant a tots els altres grups fins als més xics i acabarà la setmana de Sant Jordi, en què els alumnes crearan un curtmetratge. Desoris Audiovisual, associació que busca apropar el cinema i els mètodes audiovisuals als entorns rurals,  liderarà els tallers i realitzarà l’edició i maquetació del curtmetratge.

“Fem un Curt” vol fomentar la competència lingüística audiovisual dels alumnes, així com la creativitat i el treball en equip.

De moment això rutlla!

La Irene creant els personatges amb l’ alumnat de quart.