ESPORT BLANC ESCOLAR 2022

Diari del programa Esport Blanc Escolar.

Àlbum fotogràfic Esport Blanc Escolar

Dia 5 – Surf de neu – Espot

Quin fart d’estar a sobre la neu! Avui hen acabat súper cansats però súper contents. Hem pogut gaudir d’una nova disciplina per la majoria de nosaltres i els infants de quart han pogut transmetre la seva curta experiència viscuda el curs passat. Que n’és de divertit el surf de neu, i cansat….

Dia 4 – Esquí alpí – Espot

Semblava que avui havíem de tenir un dia gris però finalment hem gaudit d’un altre dia fantàstic. Una segona sessió d’esquí alpí on hem aconseguit que tots i totes baixem esquiant fins a la cota 1.500. Una gran fita aconseguida per tots aquells que no tenien tanta pràctica en aquesta modalitat. Ara ens espera el surf de neu, estem molt impacients per començar aquesta nova modalitat per a la majoria de nosaltres.

Dia 3 – Esquí alpí – Espot

Avui hem començat la modalitat que potser la majoria més coneixem, però això no vol dir que no ens quedin moltes coses noves per aprendre. A més, com molts i moltes de nosaltres ja tenim experiència en aquest esport hem pogut compartir-la i ajudar-nos els uns als altres. Ara ens toca descansar una setmana per poder poder celebrar el Carnaval, però ja tenim moltes ganes de tornar-hi.

Dia 2 – Esquí de fons – Beret

Avui hem tornat a Beret a fer la 2ª sessió d’esquí de fons. Llàstima que alguns de nosaltres no l’hem pogut gaudir. Encara que el dia ha començat força gris, finalment hem gaudit d’un súper dia d’esquí. Fins i tot hem pujat a la cinta amb els esquís de fons! Un any més el personal tècnic d’Era Escola de Beret ens han tractat súper bé.

Dia 1 – Esquí de fons – Beret

Amb un dia fantàstic hem començat el programa Esport Blanc Escolar amb l’esquí de fons. Un esport força desconegut per la gran majoria d’alumnes, tot i l’experiència dels infants de 4t que ja el van practicar el curs passat. Tothom s’ha esforçat molt i hem acabat molt cansats i cansades 😁.

Divendres vinent més.