Espai Cooperatiu

Els i les alumnes de Cicle Mitjà treballem l’expressió oral i  escrita d’una manera dinàmica i creativa.

Despertant la nostra imaginació i creativitat creem històries esbojarrades, on nosaltres decidim els i les protagonistes i tot allò que els hi passa. Construïm històries amb cara i ulls, interpretant els pictogrames personalitzats dels nostres companys i companyes. Amb l’ajuda dels nostres companys i companyes generem escrits divertits,on tothom aporta el seu granet.

Després de la bona acollida dels participants decidim seguir cooperant. Per aquest trimestre ho tenim tot preparat per seguir aprenent jugant!

Per millorar els nostres escrits, aprenem les normes ortogràfiques jugant al parxís. Per descobrir noves tipologies textuals creem noves receptes on l’ingredient principal és la creativitat!
Per poder fer una bona carrera de fons, posem en marxa la nostra memòria visual per potenciar l’agilitat lectora.

Compartim amb vosaltres aquest recull fotogràfic

Seguim aprenent!

Els i les alumnes de Cicle Mitjà 😉