ELS JARDINS DE L’ESCOLA LA CLOSA

Des de la comissió verda fa temps que rumiem en convertir l’escala de l’escola en un jardí vertical, aquesta primavera ens hem aventurat a iniciar-nos en aquest projecte i a mantenir i millor el jardí exterior del pati d’educació infantil.

Per aquest motiu aquest divendres ens hem reunit tots els membres del comitè ambiental de l’escola i hem rebut la visita de la Míriam, de les Flors de la Mí, una florista que ens ha portat les plantes per posar a aquests jardins.

La Míriam ens ha acompanyat tot el comitè ambiental explicant-nos el seu ofici i totes les plantes que ens havia portat i els motius que havia seguit per escollir-les. També ens ha ensenyat críteris que es tenen en compte en el disseny floral per la composició de plantes i amb tot plegat mireu quins jardins més bonics ens han quedat.

Jardí vertical interior:

Jardí de papallones a l’exterior:

Moltes gràcies Míriam per dedicar-nos el teu temps i ensenyar-nos els secrets de les plantes i de l’art floral. Moltes gràcies també a l’Ajuntament d’Esterri que ha pagat totes les plantes.