EL Dijous Gras, una tradició a l’escola.

Des de l’Escola La Closa tots i totes hem treballat any rere any per a que aquesta tradició tan nostra, la ballada de l’Hereu Riera pels carrers d’Esterri, segueixi igual de viva. Així es porta fent fa més de 60 anys.

Aquest any però, la pandèmia fa que sigui una mica diferent. Hem treballat de valent per poder celebrar-ho igualment dins de l’escola, mantenint els protocols que la situació comporta. És per això, que no podrem fer la ballada pels carrers del poble ni podrem mostrar-ho en directe a totes famílies i veïnat.

Però no volem deixar de fer-vos partícips d’ quest patrimoni cultural del poble i de l’escola, per la qual cosa de seguida compartirem amb vosaltres les imatges de les danses de les que gaudirem aquest any.

Aquestes són les danses que realitzarem el Dijous Gras 2021.

Ball Pla, l’Esquerrana i el Corrido 6è de primària.
La Bolangera 3r de primària.
La Masovera 4t de primària.
L’Estapera 5è de primària.
L’Hereu Riera tota l’escola.

Foto de l’ escola La Closa el  curs 19/20