El Dijous Gras i Danses Vives

Des de l’escola La Closa tots i totes hem treballat per a que aquesta tradició tan nostra, la ballada de l’ Hereu Riera pels carrers d’Esterri, segueixi igual de viva. Així es porta fent fa més de 50 anys.
Gràcies al Programa d’ Impuls de Danses Vives al Pallars del Departament de Cultura juntament amb el d’ Educació de la Generalitat de Catalunya, mestres del centre han rebut formació per a ensenyar noves danses que van tenir ocasió de mostrar aquest Dijous Gras.
També agraïm el suport i col.col·laboració del Consell Cultural de les Valls d’Àneu i del Dansàneu, gràcies als quals ens va poder acompanyar un gran músic durant tota la cercavila., en Pepon Villarrubla.
Els nens i les nenes de l’ escola, vestits i vestides de catalans i catalanes han estat super eixerits i eixerides. Gràcies  a totes les famílies!

I fins i tot aquest any la meteorologia ens ha fet l’ ullet regalant un dia serè i assolellat.

Un any més tota la comunitat hem pogut gaudir d’una festa identitària de l’ escola La Closa.Viure jornades com aquesta  afavoreix la cohesió de tota la nostra comunitat educativa.

I després del Dijous Gras el Carnaval celebraràs!