DIA ESCOLAR DE LA NO-VIOLÈNCIA I LA PAU

El passat 30 de gener va ser el Dia Escolar de la No-Violència i la Pau, l’alumnat de cicle inicial vam celebrar-ho amb diferents activitats.

Primer de tot vam veure un petit documental infantil sobre perquè és commemora aquest dia, recordant la mort del pacifista  Mahatma Gandhi. Després vam visionar el conte “Les dos tribus” i vam debatre sobre la pau, els conflictes i les guerres, arribant a la conclusió que cada dia hem de lluitar per la Pau.

Finalment vam dibuixar en un paper el que per cadascú de nosaltres significava la Pau i entre tots els dibuixos vam construir un colom de la Pau, perquè la Pau només és pot construir si estem units.

Clica les imatges per veure el procés de creació.