Dia de la PAU- DENIP- Projecte Cos Conscient

Aquest dilluns, dia 31 de gener recordem a l’escola com de valuosa i necessària és la Pau. Aquest any, el focus i la nostra mirada és cap dins nostre.

LA PAU INTERIOR

• Sentiment de benestar i felicitat  que s’experimenta a nivell intern.

La Pau es treballa a l’escola de manera transversal durant tot el curs i és un dels àmbits principals del nostre Pla de convivència. Tot i això hem cregut molt important dedicar tot el dia a fer activitats, donar eines i recursos a tot l’ alumnat de la Closa per a fomentar aquest benestar personal que facilita el benestar de tota la comunitat. Segur que els vostres fills i filles us transmeten diferents vivències i aprenentatges.

També avui , torna a l’ escola i per a tots els nivells,, el projecte del “COS CONSCIENT” sota el guiatge expert de la Noemí Busquets conjuntament amb els tutors i tutores dels vostres fills i filles. Aquest projecte  es  durà  a terme  les  3 properes  setmanes i estarà subvencionat en bona part gràcies a les “Jornades de l’Excel·lència  i a la nostra AFA. Gràcies per fer-ho possible!