D’EXCURSIÓ AL TALLER MECÀNIC!

Divendres passat, la classe de I4 vam anar d’excursió al taller mecànic que hi ha al poble d’Esterri d’Àneu. Vam anar-hi caminant i estàvem molt contents, ja que és la sortida per concloure el nostre projecte dels mecànics que hem estat realitzant durant molts dies.

Quan vam arribar, primer ens van ensenyar la botiga i l’oficina. Després ja vam entrar al taller, que és el que més ens interessava. Ens van ensenyar moltes màquines, taules de treball, eines de tot tipus, vam veure els elevadors de cotxes, la màquina per arreglar els frens i els amortidors…i també vam observar dos mecànics en acció! Estaven canviant un tub d’escapament! Per últim, com que teníem les mans molt brutes de tocar tot el que observàvem, ens vam rentar les mans a les piques del taller, que eren molt grans i diferents a les del lavabo de l’escola.

Abans de marxar, ens van fer una sorpresa i ens van regalar tres paquets ben grossos. Quan vam arribar a l’escola els vam obrir; era un taller mecànic (que primer l’hem de muntar entre tots i totes) i un joc de construcció, on podem muntar i crear cotxes, helicòpters, robots…Ens va agradar molt!

Vam aprendre moltes coses i ens va encantar la visita.

Moltes gràcies al taller!

Us deixem unes fotos perquè pugueu veure com de bé ens ho vam passar. Esperem que us agradi!