DESCOBERTA D’ESTERRI D’ÀNEU

Aquesta setmana l’alumnat de cicle inicial hem dut a terme una activitat molt interessant i enriquidora. Amb les companyes del Camp d’Aprenentatge de les Valls d’Àneu vam passejar pel poble tot reconeixent i/o   visitant espais i serveis del poble: l’ajuntament, la biblioteca, la Creu de Terme, el passeig del riu i el pont vell, les llevaneus, els bombers, el consultori mèdic i la central hidroelèctrica.

També vam aprofitar la sortida per visitar l’oficina de correus. Allí ens van explicar en què consistia la seva feina i vam poder segellar i enviar la carta-postal que havíem escrit prèviament dirigida als  nens i nenes d’una escola de l’illa de La Palma.

Cliqueu damunt les imatges per veure més fotografies de cada grup.