DENIP. Dia Mundial per la Pau i la No Violència

Un any més, el passat dia 30 de gener vam celebrar una de les activitats de centre principals dins del curs escolar, el DENIP.

L’eix principal de les activitats del centre va estar lligat al conflicte de l’ètnia rohingya, un poble de l’estat de Myanmar (Birmània) refugiats al país veí de Bangladesh, dels quals més de 300.000 refugiats són nens i nenes.

A més de tot un seguit d’activitats realitzades a cada classe i cicle, tota l’escola ha participat en la confecció del mural “Somriures per la pau” i en la caminada “Kilòmetres de solidaritat” (amb recaptació solidària a favor de Save the Children), finalitzant amb una fotografia aèria del nostre gran somriure per la pau.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *