DENIP A L’ESCOLA LA CLOSA

El 30 de gener és el DENIP: Dia Escolar de la No-violència i la Pau. A l’Escola la Closa enguany ho hem volgut treballar a partir d’una proposta d’UNICEF que porta per títol; Banderes Blanques.

El símbol de la bandera blanca ens ha servit per introduir el tema de la Pau que després cada cicle ha treballat al seu nivell i amb diferents activitats i tallers. Hem plasmat tot aquest treball en un coixí blanc amb un dibuix i unes paraules.

Hem volgut mostrar aquests treballs a les nostres famílies aquesta tarda, amb una trobada conjunta que hem iniciat amb la lectura del manifest.

Després hem onejat els coixins plens de missatges de Pau, mitjançant el símbol d’una bandera blanca rodona que ha estat sostinguda per tota la comunitat educativa.

Per concloure l’acte dues alumnes de 5è ens han llegit el poema “Si el món fos”  de Joana Raspall, que ens recorda que tothom podem posar el nostre granet de sorra per un món millor.

“Qui voldria escriure un nou món més just i net?
Potser que tu i jo ho provéssim,
ben valents, lletra per lletra,
des del nostre raconet…”