COMIAT 6È 2021

Estimades famílies i alumnes,

Avui és el darrer dia del curs i durant aquestes últimes setmanes els nens i les nenes de 6è han estat preparant el seu comiat. Acaben una etapa a l’escola que els ha vist créixer i de ben segur avui ha estat un dia que ens ha posat les emocions a flor de pell.

Malgrat haver de fer el final de curs confinat, volem que els més grans de l’escola tinguin el seu merescut comiat. Els agraïm la bona energia que han transmès a la trobada virtual que hem fet avui i compartim una petita part de la graduació amb tots aquells que no han pogut connectar-se.

Un moment molt emocionant de les graduacions de 6è és la visualització del vídeo de comiat, es tracta d’un recull de fotografies dels protagonistes que avui s’acomiaden de la primària i d’imatges que retraten el seu pas per La Closa.

Us compartim, doncs, el vídeo de comiat de la promoció d’alumnes d’aquest 2021.

Els enviem els nostres millors desitjos per iniciar la seva nova etapa a l’institut.

1. Núria Cereza

Us heu fet molt grans i estic segura que després de 9 anys a l’escola us emporteu la motxilla ben carregada d’experiències boniques. Una abraçada molt gran peixets, guardo un record molt especial de tots vosaltres, molta sort a l’institut i que sigueu molt feliços!!