COMIAT 6è 2020

Sens dubte aquest curs escolar el recordarem tota la nostra vida, alumnat, famílies i mestres. Però de ben segur qui més el recordarà serà l’alumnat de 6è que camina ja cap a una nova etapa, la que podríem anomenar “Promoció COVID”.

Tot i les mesures de seguretat i de prevenció que seguien vigents, el 19 de juny vam voler donar als nostres alumnes de 6è el seu merescut acte de comiat. El vídeo, les orles, les sorpreses, les abraçades (a distància aquest cop),…, no han faltat. Ara és el moment de que tothom pugui veure com fem habitualment tots plegats el vídeo de tota una aventura de 9 anys i un petit resum del que va ser l’acte del passat divendres.

Les vostres “abraçades” i potxons que no vareu poder donar, els hi podeu fer arribar ara en forma de comentari.

BON ESTIU A TOTHOM!!