Caminem junts. Dia Mundial de l’Activitat Física

El passat dimarts 30 d’abril, l’alumnat de 6è curs vam realitzar una caminada pels voltants d’Esterri d’Àneu acompanyant a la gent gran del poble i l’alumnat de 4t d’ESO de l’INS Morelló, per celebrar el Dia Mundial de l’Activitat Física, organitzada pel CAP d’Esterri d’Àneu.

Va estar una activitat molt bonica i enriquidora, i va servir per conscienciar a tothom de la importància de realitzar, almenys, 30 minuts diaris de qualsevol activitat física pels seus beneficis físics i psicològics en la salut de les persones.

Adjuntem l’àlbum de fotos de la Neus Calvelo Fotos Caminem Junts

1. Montserrat Romaguera

Moltes felicitats per la iniciativa.
    La posem d’exemple en la II Jornada Suma Salut del Departament de Salut del proper 21/10/22 en el taller “Activitats físiques comunitàries : Què, qui, com”.
    Una abraçada i fins aviat