ART I EMOCIONS A LES JORNADES PER A L’EXCEL·LÈNCIA

Aquest curs l’Escola La Closa també participa a la IX edició de les Jornades per a l’excel·lència on el tema ha estat la salut mental. Durant uns dies hem parlat de salut i emocions amb els infants per entendre que tenir salut és tenir benestar físic, mental, social i també emocional.

La ment està feta de desitjos, emocions, sentiments, records, pensaments i s’alimenta de les coses que fem el dia a dia, com jugar, conversar, ajudar als altres, estimar i deixar-nos estimar.

Hem barrejat l’art amb les emocions. Els infants més petits de l’escola ha treballat les emocions amb música i  el conte de El monstre de colors i han realitzat la seva escultura de les emocions.

Els infants de primària shan inspirat amb l’artista japonès Yoshitosi Kanemaki, que ens vol fer pensar sobre les emocions humanes. Aquest artista talla escultures de fusta surrealistes on diverses figures-que representen la mateixa persona- es fusionen. Cada cicle ha escollit una obra d’aquest autor i ha fet la seva pròpia interpretació. Us convidem a veure treballs realitzats els treballs realitzats per tot l’alumnat i el procés creatiu.