A la Closa hem celebrat la Castanyada!

La tarda del dimecres vam celebrar plegats la Castanyada. Tothom hi estava convidat, Vam complir amb molta alegria el programa que van fer l’ alumnat de 5è

Els castanyers i les castanyeres de 6è van aconduir la festa amb gran amabilitat. No van faltar els panellets, els bombons de fruites, les boles de pastanaga, coco i begudes (sucs de taronja i magrana i suc de llimona). Tot preparat amb moltes ganes i amb un resultats excel.lents. Ah! i que us van semblar les castanyes torradetes que van fer els pares i mares voluntàries?

Tothom va poder visitar l’ exposició al passadís de l’ escola i també gaudir de les dances que ens van oferir els nens, les nenes i les mestres de l’ escola.

Bona castanyada a tothom!