30 de gener DENIP. Dia escolar de la no violència i la pau.

El passat 30 de gener vam celebrar el Dia Escolar de la No violència i la Pau (DENIP) a l’escola. Durant tota la jornada vam realitzar diverses activitats amb tot l’alumnat relacionades amb el dret a l’educació dels menors més vulnerables, d’aquells que viuen com a refugiats a causa d’un conflicte armat, a conseqüència del qual les seves possibilitats de continuar estudiant s’han vist trencades.

Ha estat una jornada molt profitosa i amb un alt grau d’implicació per part de tothom.

Llàstima que no s’ha pogut realitzar la marxa “Kilòmetres de solidaritat” prevista pel mateix dia amb el fi de recaptar fons per a l’ong “Save the Children”. Aquesta activitat resta pendent d’assignar una nova data, per així, poder aportar el nostre granet de solidaritat.

Aquí us deixem un petit recull fotogràfic.