Visitem la Vil.la Romana de la LLosa. 5è

El dilluns 16 de maig al matí, l’alumnat de 5è va participar en el taller “de Roma a Cambrils” a la Vil·la Romana de la Llosa, com a activitat emmarcada en el projecte que realitzen a l’aula a l’àrea de Coneixement del Medi sobre l’Edat Antiga, i concretament sobre “els romans”.
Al llarg de la visita, l’alumnat va esbrinar mitjançant un joc de pistes que l’aparició de la vil·la romana de la Llosa no va ser un fenomen aïllat, sinó que s’articulava en el territori d’una ciutat imperial com era Tarraco.
Alhora, van descobrir com era el dia a dia a la vil·la i van conèixer alguns objectes quotidians que feien servir els romans i que encara utilitzem avui en dia.