PROJECTE CORDA A LES ESCOLES -EP

El passat divendres 17 de maig ens va visitar un quartet de corda format pels professors Marcel, Francesc, Albert i Enric. Ells son els  professors de violí, de viola i de violoncel de l’escola de música de Cambrils.

A l’alumnat de 4t i de 1r els hi van fer una petita explicació de com es produeix el so en els instruments de corda fregada, i van comprovar com les vibracions de les cordes viatgen per dintre de l’instrument fins que surten a l’exterior per la caixa de ressonància.

L’alumnat de 5è va descobrir la música descriptiva, i com els compositors utilitzen diferents recursos musicals per expressar sentiments, situacions, o elements de la natura.

L’alumnat de 6è va gaudir d’un viatge musical arreu del mon, descobrint les músiques populars i tradicionals de cada país.

Totes les explicacions van ser presentades amb magnífiques interpretacions de peces dels grans compositors que deixaven bocabadat a tot l’alumnat.

En definitiva, tant l’alumnat com el professorat que va poder assistir-hi vam gaudir i en vam aprendre moltíssim.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *