6è- ACABEM EL PROJECTE DE L’EDAT MITJANA AMB LA VISITA A MONTBLANC

Els i les alumnes de 6è vam fer una visita a la ciutat de Montblanc el passat 24 de novembre, en una activitat lligada amb el projecte de l’Edat Mitjana.
Durant els mesos d’octubre i novembre vam estar cercant informació sobre com van viure els humans durant l’Edat Medieval. Una vegada feta la recerca, en grups cooperatius, vam crear un Lapbook a partir del qual vam explicar a la resta de companys i companyes tot el que havíem après.

Vam acabar el projecte amb una visita a la ciutat medieval de Montblanc, on vam fer una sèrie d’activitats lúdiques per aplicar els nostres coneixements i descobrir més coses sobre aquella època.
Durant el matí, vam fer una visita guiada pels llocs més emblemàtics de la ciutat medieval, tot convertint-nos en personatges de l’època mitjançant disfresses i guions teatralitzats. També vam visitar el museu, on vam veure els escuts de moltes ciutats medievals i, per grups, en vam crear un de propi. I finalment, vam escriure el nostre nom amb plomes, seguint l’estil medieval.
Tot i que vam passar una mica de fred, ens ho vam passar molt bé i vam aprendre moltes coses noves!

Text: Alumnat de 6è.