Aprenem a ser bons mediadors

Dimarts 9 d’Octubre, la classe de 6è és va fer una tutoria molt fonamental per arribar a ser bons mediadors de l’escola. Aquesta activitat, va ser feta per la professora de 6è, Martina Mairgünther.

L’activitat va tractar en escriure tot un seguit d’aptituds que havia de tenir el mediador perfecte. Les vam escriure a la pissarra. Seguidament, els alumnes vam agafar un paperet petit i un de gran. En el full petit vam escriure el punt fort i dèbil nostre relacionat amb les aptituds que havíem de tenir si volíem ser mediadors. En canvi, en el gran, vam escriure les aptituds més potents de cadascun dels nostres companys.

Aquesta activitat es va acabar retornant els papers grans als propietaris per veure si coincidia el que els altres havien escrit amb el que un mateix pensava. L’objectiu d’aquesta acció era fer veure a cadascú quin era el punt fort.

Autor:Nawfal Bouadou