L’Escola Jacint Verdaguer

reconeguda com a “Centre Innovador”

El departament és coneixedor que en els últims cinc anys a Catalunya s’han dut a terme moltes experiències al territori i s’ha treballat intensament per assolir la millora de la qualitat dels serveis oferts a l’alumnat i a les seves famílies.
Hi ha centres com el nostre que hem canviat les metodologies d’aula, l’organització escolar i que estem generant noves oportunitats d’aprenentatges.
El Departament d’Ensenyament va decidir obrir una convocatòria per tal de reconèixer i per tant certificar els projectes d’innovació pedagògica dels centres.
La nostra escola ha estat certificada com a “centre innovador” i que contribueix a la millora del sistema.
Estem molt contents per aquest reconeixement per part de l’Administració ja que posa en valor el gran treball que està realitzant la nostra escola curs a curs.
Gràcies a tota la comunitat educativa del Jacint Verdaguer:
mestres, famílies i alumnes.

Francesc Morilla Gómez

Projecte Educatiu de Centre

Som una escola petita, familiar. Som el que s’anomena d’una línia. Aquesta és una de les gran fortaleses del nostre centre, gaudim de la immediatesa dels moments.… Llegeix més»