TIMBRE MUSICAL

La selecció del primer timbre musical d’octubre està basada en la música d’algunes de les més conegudes estrelles del rock i el pop de tots els temps.

Hem pensat que la millor manera de rendir homenatge a aquests artistes serà fer sentir una selecció de les seves cançons i donar-los a conèixer als nens i nenes de l’escola.

Per tant, començarem el més d’octubre acompanyats amb els acords d’algunes de les llegendes de la música del segle XX com ara David Bowie, Dire Straits, Elvis Presley o Bruce Springsteen, el qual segueix donant guerra damunt dels escenaris tot i que aquest any ja n’ha fet 70!

Entrarem al matí a ritme de Walk of life (Dire Straits) i a la tarda amb Wonderful tonight (Eric Clapton).

Les sortides aniran acompanyades de Modern Love (David Bownie).

Durant els canvis de classe escoltarem: Love me tender (Elvis Presley); Sultants of swing (Dire Straits), Honky tonk women (The Rolling Stones); Badlands (Bruce Springsteen) i Streets of Philadelphia (Bruce Springsteen).

Esperem que en gaudiu molt.

Badlands (Bruce Springsteen)

Wonderful tonight (Eric Clapton)