Pla d’organització de centre en el marc de la pandèmia per COVID-19

Benvolgudes famílies, us compartim el document on s’expliquen les diverses actuacions i normes fixades al centre davant aquesta situació excepcional de pandèmia en què ens trobem.

Fent click AQUÍ, podreu entrar al document.

Inscripcions curs 2020/2021

Benvolgudes famílies, us compartim les següents informacions (feu clic per accedir-hi):

1. Alumnes assignats al centre amb indicació de la primera petició a 07/07/2020 (Clica aquí).
  2. Alumnes preinscrits en el centre. (Clica aquí)
  3. Publicació de la llista d’espera del centre. (Clica aquí)

Preinscripció curs 2020/2021

Benvolgudes famílies, un any més arriba el període de preinscripció de l’escola. Clicant a la fotografia, podreu obtenir tota la informació necessària per poder-la fer.

Salutacions.

Publicació de la llista definitiva de barem que han demanat el centre i l’ensenyament en la primera petició a dia 11/06/2020

Clicant a la següent imatge podreu veure un tríptic informatiu del centre:

Finalment, a continuació podreu veure les places que oferta l’escola pel següent curs:

Aquí podeu veure el vídeo de presentació de l’escola.

Fes click a la imatge

Vídeo de portes obertes 2020

Fent clic a la imatge podreu veure el vídeo de les portes obertes d’aquest curs. Benvinguts a la nostra escola!