L’HORT DE L’ESCOLA

Aquest curs els gats i les gates ens encarreguem de l’hort de l’escola. Hem començat a cercar informació sobre el que es necessita per crear un hort i hem dissenyat el full de ruta del nostre projecte. La nostra tasca serà dinamitzar tot l’hort i preparar-lo perquè es pugui començar a cultivar. Ens hem marcat com a objectiu conèixer les plantes, els aliments, fer experiments i muntar tot l’hort.
Aquests primers dies hem estat cercant informació, organitzant les tasques i traient males herbes.
La responsabilitat de tirar-lo endavant, el compromís de fer-ho, la planificació i la gestió seran molts dels aprenentatges que farem al llarg del curs.