Emeten el programa “El Submarí” a l’Escola.

Després de la visita dels alumnes de 5è a la ràdio i la televisió de Terrassa, ens van proposar venir a emetre ràdio des del centre.

Aquest divendres 28 va ser el gran dia, van venir els de la ràdio Terrassa a emetre el magazín en directe “El Submarí“. Ens va visitar la Mariona Tomàs, directora i presentadora del programa, en Pep Tormos presentador en exteriors i tots els tècnics. Es van instal·lar a la nostra Biblioteca i des d’allà es va emetre tot el programa. Es van tocar diferents temàtiques:

• Presentació amb la directora, la Roser Garcia i la tutora de 5è.
  • Qui era el científic Isaac Peral?
  • Com treballem el reciclatge a l’escola.
  • L’hort a l’escola.
  • Visita del grup “Sense Sal”. Van venir tres membres del grup i els vam entrevistar.
  • Comiat del programa.

Va ser una experiència molt enriquidora. Aquí us deixem unes quantes imatges i el link per tal que escolteu el programa “El Submarí”

També sortim al twitter