CROSS ESCOLAR

El dissabte 1 de febrer, es va celebrar la cros escolar a la ciutat de Terrassa. Aquest any van participar més de 3.400 nens i nenes de totes les escoles de Terrassa. A la nostra escola van participar més de 40 corredors repartits entre tota la primària. Aquest any vàrem obtenir dos trofeus, el nostre company Oliver de 3r de primària va quedar primer de la seva categoria i les noies de quart van guanyar el trofeu en la seva categoria, ja que les nostres companyes Basma i Dounia de quart van quedar en cinquena i onzena posició.