Comencem amb forces el nou curs 2016-17

Des de l’ àrea esportiva de l’escola, us donem la benvinguda al nou curs escolar. Un any més, conjuntament amb el Consell Esportiu intentarem que els vostres fills i filles puguin gaudir de la practica esportiva , tant a dintre com a fora de l´horari escolar .

Aquest curs hi han diverses activitats programades ( JIE, jornades intercentres, promocions esportives…) a les quals els alumnes podran assistir i on s´ho passaran d´allò més bé.

Poc a poc anireu rebent la informació necessària per a la realització de cadascuna d´aquestes.

img_10772694_1