Activitats sobre l’univers

A la classe hem fet un munt d’activitats per treballar l’Univers. Aquí veureu una mostra:
1. Al pati de l’escola hem fet de planetes, seguint les òrbites al voltant del Sol. Hem observat com de vegades alguns planetes queden alineats i que no tots triguen el mateix temps en donar la volta al Sol. També quins estan molt a prop i quins molt lluny…
2. La Cristina ens ha explicat un conte sobre les constel•lacions, i hem après què són i els nom de les més conegudes. Alguns ja les sabem distingir en el cel nocturn!
3. Hem fet un mural gegant del nostre SISTEMA SOLAR, que el podeu veure a l’entrada de l’escola.
4. Hem creat el nostre propi Espai exterior en una activitat de plàstica, utilitzant la tècnica de l’esquitx amb pintura i pinzells.
Ens hem divertit i hem après molt sobre l’Univers!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *