3r GIRAFES: L’ENTORN I ELS SERVEIS

Aquest passat dijous 23 de març, la classe de les girafes vam fer l’activitat a l’escola de “l’entorn i els serveis”.
Va venir una noia molt simpàtica a explicar-nos la importància de les tres R: Reciclar, Reutilitzar i Reduir.
Després ens va explicar les característiques del servei de neteja a Terrassa. Després vàrem sortir al carrer per veure els diferents tipus de recol•lecció DE brossa: manual i els diferents camions.
Per acabar, vam fer una investigació sobre la brutícia que hi ha als carrers de l’escola. Anàvem contant el tipus d’escombraries que hi havia pel terra, i ens vam adonar que està molt brut!