TREBALLEM ELS ANIMALS

Al llarg d’unes setmanes treballarem els diferents grups d’animals vertebrats i invertebrats. Ens hem distribuït en grups per portar a terme aquesta tasca i posteriorment fer l’estudi d’un animal concret que nosaltres mateixos hem escollit.

Seguirem els següents passos:
– A classe es farà un buidatge sobre les característiques generals dels diferents grups d’animals omplint una fitxa de treball: cos, alimentació, respiració, circulació i reproducció.
Elaboració d’un mural amb aquesta informació.
– Cal anar recopilant informació de l’animal escollit per cada grup per posteriorment omplir la fitxa de treball.
– Presentació d’un treball escrit per part dels grups amb les pautes donades.   Clica: Treball sobre un animal
Exposició del treball sobre l’animal (Es podrà fer un PowerPoint a les hores d’informàtica com a suport).
Avaluació dels companys i autoavaluació.

Tenim feina!! Us animem a seguir el procés del treball amb nosaltres. Anirem penjant fotos i treball elaborats.

Aquí teniu unes quates pàgines web on podeu trobar informació dels diferents grups d’animals:

ANIMALS VERTEBRATS:

Mamífers          Aus          Peixos          Rèptils          Amfibis

ANIMALS INVERTEBRATS:

Artròpodes       Artròpodes 1        Esponges       Cnidaris         Mol.lusc       Anèl.lids          Equinoderms