Taller de fer hipòtesis

Aquest dijous passat la Núria ens va fer un taller sobre com treballar la tècnica de formular hipòtesis. En aquest cas concret la va treballar sobre un text referit als diferents animals de la selva i la sabana. A través d’una bastida pautada amb diferents fragments del text, els nens i nenes havien de fer prediccions o hipòtesis sobre la realitat del que passaria en cada fragment. Aquesta és una de les diferents tècniques (visualitzacions, fer-se preguntes…) que estem treballant a nivell d’escola per tal que els nens adquireixin gradualment aquests hàbits mentals per enfrontar les diferents tasques escolars que dia a dia es treballen.