Sant Jordi a l’Escola

Aquesta any Sant Jordi ha caigut en diumenge i a l’escola no vam celebrar els Jocs Florals com de costum, però sí que es van fer altres activitats.

Una mare de l’escola, la Candy, que treballa a la Creu Roja,  ens va proposar fer un llibre per poder regalar als avis que en són usuaris.

Setmanes abans de Sant Jordi, els alumnes comencen a preparar els seus escrits: contes, poesies, descripcions, endevinalles,…i, els dies previs, es van recollir per poder fer l’edició del llibre.

Si voleu veure part del procés ho podeu fer mirant aquets vídeo que ens ha fet el Raül, pare de P3.

El llibre editat ha quedat molt bé. Estem satisfet de la feina feta pels alumnes.

A plàstica es van fer, també, punts de llibre per acompanyar el llibre.

WP_20170329_001 WP_20170331_001

El dilluns, 24 d’abril, els alumnes de 6è van anar a la Creu Roja a entregar personalment els llibres i la rosa. Allà van acompanyar als avis llegint part dels seus escrits i  mantenint converses amb ells.

Per la seva part, l’AMPA també va colaborar en la preparació de la Diada fent roses per la Creu Roja  i montant paradetes, al pati de l’escola, per fer l’intercanvi de llibres entre els alumnes.

Es van donar a conèixer a la ciutat de Terrassa totes aquestes activitats a través del programa “La nit dels savis” del Canal Terrassa .