Sabíeu que al menjador a part de dinar fem moltes coses més?

Hola Pares i Mares!

Sabíeu que al menjador, a part de dinar, fem moltes coses més?

I ens fa molta il·lusió poder-vos explicar aquests nous projectes.

En un raconet del nostre menjador hem creat una petita BIBLIOTECA . És petitona, però hi caben un munt de contes i llibres. Està pensada pel grup del primer torn ( P3, P4, P5 , 1er i 2n), tot i que els que més l’utilitzem som els més petits.

Ja sabeu que a la nostra escola ens encanta la lectura. Llegir ens ajuda a créixer, a somiar i ens fa grans. Mireu….., quan acabem de dinar i hem deixat la plata, els coberts i el got al seu lloc, és el moment!!

Mentre esperem que els nostres companys de taula acabin sense presses, podem aixecar-nos i triar un conte. Estem molt contents! Fins i tot tenim l’oportunitat de poder-nos endur algun a casa, si volem, amb previ avís dels nostres monitors.

En un altre racó del nostre menjador hi tenim un aquari , sí sí! El que sentiu. Un AQUARI a l’escola!!

La Dolors, la nostra coordinadora, sempre té idees magnífiques i ens motiva a fer-les entre tots.

Primer hem introduït les plantes, pedretes i altres objectes per simular un autèntic fons marí , i després ha calgut l’adaptació dels peixos : LALA. NEMO, AQUAMAN i MARSHELO.

Cada dia, algú de nosaltres, de forma rotatòria, els donem de menjar.

Ara l’AQUARI JA ESTÀ EN ACCIÓ! L’hem creat  i el cuidem entre tots!

Per acabar, explicar-vos, també, que des de fa unes setmanes el GRUP de P5, amb l’ajuda de l’Antònia, la nostra monitora, hem començat a fer servir el GANIVET a l’hora de dinar.

A vegades ens costa una mica, però cada dia ho fem millor.

Ens agradaria molt seguir practicant a casa.

1. Fernando

Ei, que interessant! Al menjador els nens s’hi estan moltes hores i ens agrada molt veure què fan i com son aquestes noves activitats. Bravo per aquesta iniciativa!!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *