PROJECTE: LES XEMENEIES DE TERRASSA

Els alumnes de Cicle Superior van començar el curs fent un projecte sobre les xemeneies de Terrassa. Van estar buscant informació sobre elles i en van triar les quatre que ells van pensar que eren més significatives per a la ciutat.

Posteriorment es van dividir en grups i van ampliar la informació sobre les quatre xemeneies triades, registrant-la en una fitxa. Per tenir més clar com eren vam anar a visitar-les i, així, poder fer un dibuix al natural d’elles.

Finalment, a les classes d’arts & crafts van dibuixar-les en paper d’embalar i les van decorar com van voler.

Ara les podeu veure a les entrades de la nostra escola. Han fet un treball fantàstic!

prova4

Si voleu llegir la informació que han trobat de cada xemeneia i de la bòbila, cliqueu a sobre:

BÒBILA ALMIRALL          VAPOR AYMERICH AMAT I JOVER              TISA                  SAPHIL