L’Escola reparteix roses per Sant Jordi

Aquest any  hem celebrat Sant Jordi a distància, confinats a casa. Com ja sabeu, cada any, l’escola realitza un recull de textos elaborats pels alumnes per regalar a la gent gran de la Creu Roja. A causa de la situació actual, ha estat una llàstima el fet de no poder fer-ho aquest curs, però segur que l’any vinent entomarem el projecte amb moltes més ganes.

Tot i així, la Dolors Prados, coordinadora de menjador, ha estat fent roses  per la gent gran, en nom de tots els nens i nenes de l’escola

Moltes gràcies Dolors per aquesta tasca i a la Creu Roja per portar una mica d’alegria als domicilis de la nostra gent gran.

Els alumnes, per la seva banda, també han fet activitats relacionades amb Sant Jordi. Podeu fer un cop d’ull als diferents blocs de les aules.

1. Kandy

Moltes gràcies Dolors!!!! Els valents i valentes que són a casa t’envien molts petons, i la gent gran molts somriures. LA nostra escola no la para cap virus!!!

2. Míriam

Moltes gràcies Dolors per representar l’escola en aquests moments. I molts ànims a tot el personal de menjador. Gràcies també a la Creu Roja ?