JA TENIM NOUS REPRESENTATS DE CLASSE

Avui hem tornat a escollir quins seran els nostres representants al llarg d’aquest trimestre. Hem fet les votacions i, finalment, hem vist que els alumnes més votats han estat L’Ainhoa, que farà de delegada i, en segon lloc, hi ha hagut un empat entre l’Assel i el Llorenç i el Soulaiman. Hem hagut de fer una segona votació i ha sortit el Llorenç com l’alumne que ocuparà el lloc de sotsdelegat.

1. Míriam

Molt bé per aquests processos electorals! Ja estem ansiosos esperant la trobada amb la directora i el resultat de les seves peticions ?