JA TENIM NOM PER LA CLASSE!!

Hola!!

Som els més menuts de l’escola, els de P3. Ja fa un temps que hem començat el curs i mica en mica ens estem adaptant a l’escola. Necessitàvem un nom per la classe i després d’una votació força renyida, hem decidit entre tots que ens direm la classe de les balenes.
Un cop triat el nom de la classe, ja hem pogut crear el nostre bloc d’aula. En aquest bloc penjarem les notícies més rellevants així com les fotos de les sortides i activitats que realitzarem a l’escola.
Esperem que us agradi molt, que el seguiu i ens hi deixeu els vostres comentaris.

Moltes gràcies!!