EL 25N A L’ESCOLA

En motiu del 25N, Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència envers les Dones, durant tot el mes de novembre hem estat fent diferents activitats a tots els cursos.

Com a escola, valorem molt el treball de la no violència i el respecte, fomentant la cura i el benestar de tots els membres de la nostra comunitat.

S’ha fet un treball de les paraules boniques que serveixen per cuidar-nos i tractar-nos bé, s’ha explicat el conte de la Pepuka, que posa molt d’èmfasi en el maltractament d’una persona cap a una altra, s’han analitzat diferents situacions de violència i se n’han extret amplis debats, així com també s’han fet jocs de rol per vivenciar diverses situacions de discriminació i menyspreu i analitzar-les. Tot plegat ha donat peu a reflexions i idees molt importants i destacables, que ens animen a seguir treballant en la prevenció de qualsevol tipus de violència i fomentar els bons tractes a l’escola i en tots els àmbits on l’alumnat es pugui trobar.