CELEBREM LA CASTANYADA!

L’altre dia vam celebrar la festa de la castanyada a l’escola i ens ho vam passar molt bé. Primer de tot, des de l’escola, volem agrair l’elevada col·laboració que hem rebut per part de les famílies de 1r i 2n a l’hora de portar alguna cosa per berenar amb els seus padrins. Us agraïm de tot cor que hagueu dedicat una estona del vostre temps en fer aquests berenars tan deliciosos amb el vostres fills i filles i els hagueu volgut portar a l’escola per compartir-los amb els padrins i la resta de companys. Hi havia coses boníssimes!!!
Al matí vam estar a la classe fent una manualitat relacionada amb la castanyada. Vam fer un ratpenat. Quatre nens de 6è van estar amb nosaltres tot el matí ajundant-nos a fer-lo. També vam anar al pati per veure com els nens de 6è torraven les castanyes. Ens van fer tota una explicació superinteressant de com s’han de torrar les castanyes per a que quedin tan bones! A la tarda vam baixar al pati per berenar amb els nostres padrins de 5è. Quan van veure i tastar els nostres pastissos, galetes, panellets, etc. van quedar bocabadats!!!
Us deixem un recull de fotos. Esperem que us agradin molt!