CELEBREM LA CASTANYADA!!

Avui hem celebrat la festa de la castanyada a l’escola i ens ho hem passat molt bé. Primer de tot, des de l’escola, volem agrair l’elevada col·laboració que hem rebut per part de les famílies de 1r i 2n a l’hora de portar alguna cosa per berenar amb els seus padrins. Us agraim de tot cor que hagueu dedicat una estona del vostre temps en fer aquests berenars tan deliciosos amb el vostres fills i filles i els hagueu volgut portar a l’escola per compartir-los amb els padrins i la resta de companys. Hi havia coses boníssimes!!!
Al matí hem estat a la classe fent una manualitat relacionada amb la castanyada. Hem fet una castanyera titella. Tres nens de 6è han estat amb nosaltres tot el matí ajundant-nos a fer-la. Després del pati hem anat a veure com es torraven les castanyes. Ens han fet tota una explicació superinteressant de com s’han de torrar les castanyes per a que quedin tan bones! A la tarda hem baixat al pati per berenar amb els nostres padrins de 6è. Quan han vist i han tastat els nostres pastissos, galetes, panellets, etc. han quedat bocabadats!!!
Us deixem un recull de fotos. Esperem que us agradin molt!