Benviguts a l’escola dels grans!

Els més petits hem començat i ja tenim nom per la classe!! Després d’una votació molt ajustada hem decidit que serem la classe de les girafes. També estrenem el nostre bloc d’aula on anirem penjant moltes de les activitats i sortides que fem. Esperem que el visiteu sovint i ens hi deixeu els vostres comentaris.
Per començar, us deixem un recull de fotos dels primers dies per a que veieu que no tot són plors, també ens ho passem molt bé a l’escola!!

1. txell

Moltes gràcies a l’escola per les imatges. Jo també sóc mestra i no puc veure a la meva nevoda a la meva escola, i veure-la a través d’aquí fa molta il·lusió.