3a jornada Intercentres

Aquest trimestre, els alumnes de 3r i 4t han fet l’ última de les Jornades Intercentres ,  amb els alumnes de l’ Escola Marià Galí i l’ Escola França.

Durant la jornada, van poder realitzar activitats relacionades amb el circ ( plat xinés, diàvolos, malabars i carioques ) , van jugar a bàdminton i al joc del “mocador”.

Recordem que l´objectiu d´aquestes jornades és que els nes/es que no estan acostumats a practicar esport habitualment , se n´adonin que amb ell, s´ho poden passar molt bé i que és una forma molt fàcil de conèixer altres nens/es.

Van gaudir moltíssim !